Tuesday, January 26, 2010

Sebab Musabab

Sehingga entry ini ditulis (0138hrs Rabu 27 Januari), kita dah ada 6 orang yang memilih untuk TIDAK MENYERTAI reunion kita ni nanti, manakala seramai 11 orang pula meminta untuk diadakan pada tarikh lain, selain MAC dan APRIL.

Buat makluman semua, tarikh Mac telah terkeluar secara rasminya daripada senarai tarikh pilihan, memandangkan para pelajar masih dalam cuti sekolah. Mengambil kira faktor tersebut, kertas cadangan yang bakal diunjurkan kepada pihak sekolah juga meletakkan April sebagai tarikh cadangan; di mana tarikh yang lebih spesifik (berapa haribulan) telah kami minta untuk pihak sekolah cadangkan.

Berbalik kepada topik utama - iaitu TIDAK, dan TARIKH LAIN. Diminta kerjasama SEMUA yang memilih kedua-dua pilihan itu untuk meninggalkan komen di bawah entry ini; bagi membolehkan kita mengetahui masalah yang menghalang penyertaan anda dan hal-hal berbangkit, serta cadangan tarikh yang mungkin adalah lebih sesuai.

Setakat ni - semua berjalan lancar. Rasanya lah...

p/s : Wakil kelas - cuba tanya ahli kelas, April ok atau tak? Tandakan sekali ya - macam yang dinyatakan dalam e-mail oleh Tuan Haji Bachok. Bagi yang ada kesulitan menjejak ahli kelas, cuba tanya-tanya pada Bachok (dia ada banyak contact details) atau AJK lain, kot-kot kami tau (walaupun berlainan kelas).

1 comments:

Anonymous said...

admin:
terima kasih kerna prihatin.
memilih 'tidak' kerna masih belajar di luar negara dan maybe akan habis dan balik sekitar ogos/sept ini. so tarikh lain anytime after ogos lah
-huserk-5A4